ABC ANON - Automatyczna anonimizacja dokumentów
w dowolnych formatach (reguły wyłączania jawności,
obsługa przypisów, słowniki systemowe i użytkownika)
Automatyczne ukrywanie danych osobowych, adresowych, identyfikacyjnych i innych danych w dokumentach edytowalnych (DOC / DOCX / RTF / ODT) oraz dokumentach PDF (w tym dokumentach skanowanych)
Anonimizacja Dokumentów.
ABC ANON jest niezastąpiony wszędzie tam, gdzie mamy potrzebę dokonania anonimizacji dokumentów umieszczanych w BIP, jak również przekazywanych na zewnątrz w innym trybie. Anonimizacja i wyłączenie jawności treści dokumentów przy użyciu ABC ANON to:
- Zgodność z RODO
- Łatwa obsługa
- Anonimizacja dowolnych dokumentów
- Podpis elektroniczny
- Reguły anonimizacji
- Gotowy do BIP
- Atrakcyjna cena

Cechy Produktu
Lista najważniejszych cech ABC ANONZGODNOŚĆ Z RODO
Anonimizacja dokumentów, reguły wyłączenia jawności, obsługa przypisów.
ŁATWA OBSŁUGA
Bardzo wygodna i prosta praca nad dokumentem , anonimizowane treści są wyróżnione właściwym tłem.
ANONIMIZACJA DOWOLNYCH DOKUMENTÓW
Anonimizowanie dokumentów PDF, edytowalnych, nie-edytowalnych, skanowanych, poddanych OCR.
PODPIS ELEKTRONICZNY
Możliwość podpisania elektronicznego dokumentu po anonimizacji za zgodność z oryginałem.
REGUŁY ANONIMIZACJI
Wbudowane reguły anonimizacji, z możliwością ich dowolnej modyfikacji i dodawania własnych.
GOTOWY DO BIP
Niezastąpiony wszędzie tam, gdzie istnieje potrzeba dokonania anonimizacji dokumentów umieszczanych w BIP lub przekazywanych w innym trybie.
ATRAKCYJNA CENA
Bardzo atrakcyjna cena w połączeniu z wysoką jakością. Licencja roczna już od 738 zł brutto.
Niska Cena
Roczny abonament już od 738 złJesteś zainteresowany licencją sieciową aplikacji, skontaktuj się z nami.
Roczny abonament już od 738 zł
Zgodność z RODO
Łatwa obsługa
Anonimizacja dowolnych dokumentów PDF
Podpis elektroniczny
Reguły anonimizacji
Gotowy do BIP
Atrakcyjna cena
Jesteś zainteresowany licencją OPEN aplikacji skontaktuj się z nami.
Wersja open bez limitu użytkowników. Zapytaj o ofertęKluczowe funkcjonalności aplikacji
Oto lista kluczowych funkcjonalności jakie posiada ABC ANON1. ANONIMIZACJA I WYŁĄCZANIE JAWNOŚCI TREŚCI
-
anonimizacja danych osobowych, nazw przedsiębiorców i innych danych (adresy mail, numery telefonów, itp.) – zgodnie z metodologią stosowaną w sądach administracyjnych, z możliwością tworzenia i stosowania własnych metodologii
-
wyłączanie jawności treści w dokumentach - ze względu na ograniczenia jawności (tajemnice ustawowo chronione, informacje niejawne, itp)
2. PRACA Z DOKUMENTAMI W DOWOLNYCH FORMATACH
-
dokumenty edytowane (doc. / docx. / rft. / odt.)
-
dokumenty PDF (w tym skany dokumentów)
3. WSZECHSTRONNY ZAKRES UŻYCIA
-
przy tworzeniu nowych dokumentów – wraz z tworzonym dokumentem można tworzyć od razu jego wersję zanonimizowaną, włącznie z możliwością jej opatrzenia podpisem elektronicznym (automatycznie przy podpisywaniu "oryginału")
-
dla dokumentow umieszczonych w BIP, w dowolnych formatach – po anonimizacji dokumentu pobranego z BIP, w BIP umieszczamy jego nową wersję
-
dla dokumentów umieszczonych w BAW/SWIP (aplikacje ABC PRO) – intuicyjna podmiana dokumentów po anonimizacji
-
dla dokumentów nie udostepnionych publicznie ale przygotowywanych do ich udostępnienia – w oparciu o "oryginał" przygotowujemy wersję zanonimizowaną, gotową do udostępnienia (w dokumencie tym mamy m.in. dodatkowo informacje w oparciu o jaki dokument źródłowy została sporządzona, możemy ją dodatkowo opatrzeć także bezpiecznym podpisem elektronicznym)
4. PEŁNE BEZPIECZEŃSTWO PROCESU ANONIMIZACJI
-
proces anonimizacji / wyłączania jawności treści realizowany jest na kopii dokumentu anonimizowanego (nie ma zatem fizycznej możliwości ingerencji w dokument oryginalny)
-
każda czynność anonimizacji / wyłączenia jawności jest w pełni rozliczalna – posiada przypisane do niej dane pozwalające na ustalenie kto, kiedy i w jakim kontekście daną czynność wykonał, etc.
-
w dokumencie po anonimizacji, treści zanonimizowane / wyłączone z jawności dostepu są fizycznie usuwane, a nie jedynie "zasłaniane" / zastępowane innym tekstem – w efekcie nie ma fizycznej możliwości ich odczytania (dokument po anonimizacji zawiera jedynie treść po anonimizacji - jest on generowany z kopii / dokumentu roboczego, który zawiera wszystkie informacje, ale znajduje się w posiadaniu instytucji i nie podlega udostepnieniu.
5. PEŁNA ZGODNOŚĆ Z PRZEPISAMI O DOSTĘPIE DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
Przy każdym anonimizowanym wyrażeniu/frazie lub tekście, którego jawność została wyłączona tworzone są odnośniki zawierające informacje, o których mowa w art. 8 ust. 5 ustawy o dostępie do inf. publ. (o zakresie i podstawie prawnej wyłączenia), organie lub osobie, która dokonała wyłączenia. Przypisy te są tworzone automatycznie - sposób ich tworzenia można dostosować do indywidualnych wymagań przy użyciu wbudowanego "kreatora przypisów".
6. JASNE I CZYTELNE DLA UŻYTKOWNIKA WIDOKI ANONIMIZACYJNE
Użytkownik ma do dyspozycji trzy rodzaje widoków treści anonimizowanego dokumentu, to jest:
-
podstawowy widok roboczy, na którym widać wyrazy/frazy wskazane do anonimizacji, przy czym cały czas widzimy anonimizowaną treść (np. w zaczernionych polach)
-
widok bieżącej strony po anonimizacji – przełączając się na ten widok, użytkownik widzi jak będzie ostatecznie wyglądała bieżąca strona po anonimizacji
-
widok po anonimizacji – przełączając sie na ten widok, użytkownik widzi jak będzie ostatecznie wyglądał dokument po anonimizacji. Oczywiście, również i w tym widoku, możliwe jest wykonywanie operacji anonimizacyjnych.
Dodatkowo, na lewym menu, znajduje się lista zanonimizowanych wyrażeń/fraz - poszczególne frazy są powiązane z tekstem.
7. PRACA W TRYBIE PROCESU / PROCEDOWANIA
Aplikacja daje możliwość BEZPIECZNEGO procedowania anonimizowanego dokumentu, zarówno przy użyciu dowolnego systemu klasy EZD, jak również przy użyciu samej tylko poczty elektronicznej - w tym ostatnim przypadku również mamy pełną historię procedowania, wraz z informacjami kto, do kogo i kiedy zlecił do wykonania określone zadania, jak również kto, kiedy i w jaki sposób je wykonał (np. np. wiemy kto przygotował wersje do anonimizacji, kto ją następnie sprawdził, zatwierdził, itd.).
8. REALIZACJA ZASADY: APLIKACJA POMAGA - ALE TO UŻYTKOWNIK DECYDUJE
Aplikacja w maksymalnym stopniu wspiera użytkownika - m.in. automatycznie wyszukuje frazy pasujące do reguły anonomizacji, rozpoznaje "imiona i nazwiska", informacje adresowe (kody pocztowe, nazwy ulic i miejscowości), dane identyfikacyjne (NIP, PESEL, KRS), itp.
Niemniej jednak, to ostatecznie sam użytkownik decyduje, które treści mają zostać zanonimizowane (ma być wyłączona ich jawność), a które nie. To ostatecznie on sam decyduje o ostatecznym kształcie "dokumentu po anonimizacji.
9. AUTOMATYCZNE RAPORTY Z PROCESU ANONIMIZACJI
Raporty z procesu anonimizacji są generowane automatycznie i są dołączane do dokumentu roboczego. Zawierają szczegółowe informacje o tym, kto, kiedy i w jakim zakresie dokonał anonimizacji.